sunnuntai 17. lokakuuta 2010

Kaunis ruskea



Pentikin 70-luvun kynttilänjalat viehättävät minua rosoisuudellaan - ne eivät ole liian hienoja. Mutta kuten olen tainnut täälläkin mainita, olen nähnyt kirppiksillä vain rumia ruskeita lukuunottamatta niitä kahta sinistä, jotka innoissani heti ostin.


Jokin aika sitten näin kuitenkin kauniin ruskean ja mikä parasta, se oli samaa mallia kuin toinen sinisistäni! Maksoin mielelläni siitä kaksi euroa.


Niinpä nyt olohuoneen ikkunalaudalla päiviäni ja iltojani ilahduttaa peräti kolme pentikäistä!

7 kommenttia:

Hurmioitunut kirjoitti...

Vautsi,en ole aiemmin tuollaisia Pentikiläisiä nähnytkään ja tykkään kyllä todella. Ihana rosoisuus ja kyllä,ruskeasta tykkään ehkä vielä enemmän kuin sinisistä. Kaikissa on ihanat sävymaailmat!

Sini kirjoitti...

Tosi kiva tuo ruskea! Ja sopii sinisten kanssa. Kiva kokoelma alkaa olla!

Markka kirjoitti...

Kaunista kaunista, eikä hinnalla pilattu ollut viimosin löytösi.

Jokke kirjoitti...

Röpö on hyvää!

Kuukki kirjoitti...

Niinpä, tuo ruskea tasapainottaa minustakin mukavasti voimakasta sinistä. Luulen, että 70-luvun Pentik ei ole (vielä) tullut muotiin uudestaan ja siksi olen onnistunut löytämään niitä niin halvalla.

kristiinakoo kirjoitti...

Halvalla olet saanut! Tuo kukkamallinen on minulle muuten uusi, sekin on todella kaunis. Onnittelut hienoista löydöistä!!

Kuukki kirjoitti...

Kiitos kristiinakoo! Toivotaan, että niitä tule vielä vastaan...